خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

حمید سوریان: با همه وجود برای گرفتن مدال المپیک تلاش خواهم کرد

 

'حمید سوریان' کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت : با همه وجود برای گرفتن مدال المپیک لندن و شاد کردن دل مردم ایران تلاش خواهم کرد.

 دارنده پنج مدال طلای جهان در ادامه مطلب فوق  افزود: از روز یکشنبه 15 مرداد ماه که مسابقات کشتی فرنگی آغاز می شود، همچون دیگر کشتی گیران ایران تلاش خواهم کرد، کشتی های خوبی بگیرم که امیدوارم با نتیجه خوب هم همراه باشد.
سوریان 27 ساله که فقط قهرمانی در المپیک را در پرونده افتخارات خود کم دارد، وقتی با این سوال خبرنگار ما که " آیا امسال طلای المپیک را خواهی گرفت" مواجه شد، فقط لبخندی زد و گفت: فقط می توانم قول بدهم که همه تلاشم را برای رسیدن به مدال به کار خواهم گرفت.
وی افزود: واقعیت این است که فضای بازی های المپیک از دیگر مسابقات بین المللی متفاوت است و  یکی از دلایل آن هم این است که همه کشتی گیران حاضر قوی هستند و  از رقابت های انتخابی عبور کرده اند.
وی اظهار داشت: ما هم شرایط خوبی داریم و در ماه ها و حتی سال های گذشته زحمات زیادی را کشیده ایم. هم کشتی گیران تلاش زیادی کرده اند و هم کادر فنی و مسوولان فدراسیون کشتی زحمت کشیده اند.
ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از تمرینات و اردوها گفت: امیدوارم زحمات خودمان و تلاش کادر فنی و مسئولان به نتایج بسیار خوبی در بازی های امسال المپیک منتج شود.
سوریان در مورد رقبای اصلی خود در بازی های المپیک اظهار داشت: مهم ترین رقیبم از جمهوری آذربایجان است که سال گذشته نیز قهرمان جهان شده است.
وی افزود: یک کشتی گیر روس که عنوان دار اروپاست، رقیب مهم دیگری است که در این مسابقات حضور دارد. از قاره آسیا هم کره جنوبی و ژاپن بهتر از بقیه رقبا هستند ولی من هیچ یک از کشتی گیران را دست کم نخواهم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد