خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

افشارزاده: گفته بودم کوبایی‌ها نفوذ دارند...

افشارزاده: گفته بودم کوبایی‌ها نفوذ دارند مظاهری باید با داور دست می‌داد


http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2009/05/446314_orig.jpg


دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به قضاوت ناعادلانه داوران در مبارزه علی مظاهری با حریف کوبایی گفت: از قبل هم گفته بودم که کوبایی‌ها روی داوران نفوذ دارند و همه دیدند که چه ناعادلانه مظاهری را حذف کردند.


هرام افشارزاده که با حضور در سالن بوکس مجموعه ورزشی اکسل مبارزه علی مظاهری برابر کوبایی و ناداوری علیه بوکسور کشورمان را دیده بود، در این مورد به خبرنگار مهر گفت: همانطور که از قبل پیش بینی کرده بودم کوبایی ها توانستند از نفوذشان در فدراسیون جهانی استفاده کنند و با رای نادعادلانه بوکسور ایران را بازنده کردند.وی افزود: رشته هایی مثل بوکس و کشتی تحت نفوذ برخی کشورها هستند که مستقیم روی داوران تاثیر می گذارند اما ما در این دو رشته کرسی های قوی و ادم های با نفوذ نداریم که از حقوق ورزشکارانمان دفاع کنند و به همین خاطر به راحتی حق ورزشکاران ما را می خورند.سرپرست کاروان ورزش ایران در سی امین دوره بازیهای المپیک با اشاره به حرکت علی مظاهری در پایان مبارزه و دست ندادن با داور گفت: به نظر من مظاهری باید در مراسم پایانی مبارزه شرکت می کرد و به داور دست می داد. این حرکت او ممکن است برای مظاهری محرومیت به دنبال داشته باشد.بهرام افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا به این قضاوت ناعادلانه داوران اعتراض خواهید کرد گفت: به نظر من دیگر اعتراض فایده ای ندارد چرا که مبارزه تمام شده و رای دیگر برنمی گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد