خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

رحیم علی آبادی :المپیک یک طلا به سوریان بدهکار بود

 


چهل سال قبل رحیم علی آبادی موفق به کسب مدال نقره کشتی فرنگی در المپیک شد و انتظارات پس از 40 توسط حمید سوریان و اینبار با کسب مدال طلا برآورده شد.


رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک درباره مدال طلای سوریان گفت:" انتظار 40 ساله ما برآورده شد و کشتی فرنگی در المپیک از تک مدالی خارج شد. سوریان اولین کشتی گیر ما است که مدال طلا را دشت کرد و امیدوارم در 5 وزن دیگر هم به مدال دست پیدا کنیم تا رکوردی جاودانه به ثبت برسد."
وی ضمن تبریک به سوریان، خانواده وی و همچنین جامعه کشتی و ورزش ایران درباره چگونگی کسب این مدال گفت:" کسب مدال طلای کشتی فرنگی حاصل پشتکار وی و تلاش مدیریت کشتی بود. سوریان می بایست 4 سال قبل در پکن این مدال را کسب می کرد و در این 4 سال صبر کرد، تلاش کرد و پشتکار نشان داد و مزد تلاش خود را نیز دریافت کرد و این مدال حق او بود چرا که المپیک یک طلا به سوریان بدهکار بود. از نوجوانی بر روی او سرمایه گذاری شد و امروز نتیجه این سرمایه گذاری را می بینیم. این مدال طلا  را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز تبریک می گویم. 15 روز قبل با او صحبت کردم و به او گفتم در این مدت سعی کن تمام تمرکزت را بر روی مسابقه داشته باشی تا بتوانی به آنچه مستحق اش هستی دست یابی."
علی آبادی در پایان گفت:" این مدال طلا افتخاری است برای کشور عزیزمان. اما این مدال با مدالی که من گرفتم تفاوت دارد. من با گذشته ام زندگی می کنم و جوانان امروز باعث می شوند که من همچنان امیدوار باشم و شارژ بمانم و شاداب باشم و مطمئن هستم این مدال و موفقیت دیگر قهرمانان ایران که امروز جزو پیشکسوتان هستند را نیز خوشحال و خرسند کرده است. امیدوارم خداوند او را حفظ کند و همانطور که دل مردم را شاد کرد خدا هم دل او را شاد نگه دارد."

نظرات 1 + ارسال نظر

مدیر محترم وبلاگ، با سلام
برای اولین بار در ایران،شما می توانید به صورت کاملا رایگان صاحب سایت شوید.
امتحان کنید.
http://www.hamihosting.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد