خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

معتمد به نقره رضایت داد

 

محمد باقری معتمد در بازی فینال وزن منهای 68 با شکست از نماینده ترکیه به نشان نقره قناعت کرد.

در روز دوم از رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک لندن محمد باقری معتمد نماینده وزن دوم المپیکی (منهای 68 کیلو گرم) در حالی در سالن اکسل به مصاف رقبای خود رفت که تا حدودی نسبت به یوسف کرمی در وزن سوم از قرعه بهتری برخوردار بود.
نماینده وزن دوم کشورمان توانست بعد از غلبه بر حریفانی از کشورهای آفریقای مرکزی،افغانستان و برزیل پای در مبارزه نهایی بگذارد و برابر سروت تزگل ترکیه ای قرار گیرد که با شکست حریفانی از کشورهای آمریکا،اوکراین و میزبان به فینال رسیده بود.

در مسابقه فینال وزن منهای 68 کیلو گرم مردان محمد باقری معتمد در راند اول یک امتیاز از حریف ترکیه ای گرفت و پیش افتاد ولی در ادامه نماینده ترکیه هم یک امتیاز گرفت تا در راند اول مساوی شوند اما در راند دوم هر دو تکواندو کار همزمان ضربه زدند و امتیاز گرفتند تا 2 بر 2 شوند ولی بعد از ردو بدل شدن چند ضربه حریف ترک 5 بر 3 جلو افتاد و این نتیجه تا پایان راند باقی ماند. در راند سوم معتمد که نتیجه را باخته می دید برای برد روی شیاپچانگ آمد معتمد در این راند یک امتیاز گرفت تا نتیجه 5 بر 4 شود و با اخطاری که گرفت نماینده ترکیه را 6 امتیازی کرد و به رغم گرفتن امتیاز 5  در خاتمه نتیجه را واگذار و به نشان نقره قناعت کرد.

در این وزن نمایندگان افغانستان و آمریکا با غلبه بر حریفان خود از کشورهای برزیل و انگلستان موفق به کسب مدال برنز مشترک شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد