خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

آکروفول

http://honarhayerazmi.com/site/honarhayerazmi.com/files/Storage/Images/asatid3/namazi-1.jpg


ما در پی آن شدیم که ورزشی راخلق نماییم که هنر جو و مربی  را می توان براساس و پایه در این ورزش با شور و نشاط .شادی ورسیدن به وجد ناگهانی  به رضایت کامل رساندو با برنامه ریزی درست می توان   برای یک ماه برنامه تمرینی گذاشته شود که هر جلسه با جلسه دیگر تفاوت داشته باشد و نه هنر جو خسته از تکرار و تمرین شود ونه مربی.

اکروفول پیکر بندی جدیدی ازرزمی به نمایش می گذارد و شاید شما هنرجو و یا مربی محترم  با اصطلاحاتی مانند  حرکت پروانه ای ( شوئنز ) ووشو یا ضربه 540به یاد ضربات پا ی تکواندو   ویا حرکاتی همچون 2000 یا ادی نایک  تکنو  یا عرب زیمناستیک شما را به یاد  ورزش های دیگر بیندازد ولی شما نمی توانیید هیچ ورزش یا سبکی را جایگزین اکروفول نمایید. پس بهتر است بجای آوردن لیستی ازتعدادی سبک فقط بگویید اکروفول.چون ما  همه حرکات  سبک های دیگر را چه در ضربات دست وپا و چه حرکات زیمناستیکی و تکنو  و سلاح داریم و لی  با احترام به سبک های دیگر انها فقط تعدادی از حرکات ما را میزنند  و چیز دیگر که ما را از سبک های دیگر کاملا جدا می سازد ما بدلکاری می کنیم و با گروه بدل کاران سینما اکشن ایران یکی تیم هستیم  که این فرق زیاد این سبک با سبکهای دیگر را به ما نشان می دهد.
مسابقات : ما در اغلب سیستم ها وسبک ها می توانیم شرکت نماییم چون همه سیستم ها کار می شودحال شما بگویید یک بوکسر . یک تکواند کار .یک ژ یمناست .یک کارته کار . یک کیک بکسر کار و...  می تواند با ما مسابقه دهد ؟ خیر!چون هر کدام از این سبک ها  فقط در یک سیستم کار می شودولی با  اکروفول شما می توانید در  همه این سبک ها ظا هر شوید.به طور قطع  ما ثابت کردیم   که اکروفول با کلیه سبک ها فرق زیادی داشته و دارد.
استاد سعید نمازی از قهرمانانی می باشد که در مسابقات کونگ فو ، تکواندو ،کاراته، ژیمناستیک، تکنو،بدلکاری ، کیک بوکسینگ ، دابل فول کنتاکت، بوکس و... شرکت کرده ودر همه آنها مقام اول  کشوری گرفته است.پس ما می توانیم بگوییم اطمینان قدرت ماست.اکروفول توسط استاد مهدی نمازی در سال 1387 در سازمان جهانی هنر های رزمی MAA در کشور آلمان ثبت شد و در ایران هم شروع به فعالیت نمود  و در این مدت کوتاه بیش از 1000 نفر مشغول به فعالیت می باشند.استاد نمازی در آبان ماه 1388 با همکاری  ریاست کمیته المپیک جوبوکسینگ ایتالیا توانست انجمن و مدرسه جهانی اکروفول را در کشور ایتالیا ثبت نماید و در لیست بزرگترین سبک های دنیا از لحاظ قدرت رزمی گذاشته شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد