خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

دنی چان بازیگر نقش بروسلی

دنی چان بازیگر نقش بروسلی

"افسانه بروس لی" سریالی چینی است که زندگینامه رزمیکار و بازیگر فقید بروس لی را به تصویر می کشد. این سریال 50 قسمتی توسط تلویزیون مرکزی چین (CCTV) ساخته شده و از 12 اکتبر 2008 بر روی شبکه CCTV-1 چین پخش شده. این سریال با هنرمندی دنی چان کووک کوان در نقش بروس لی و میشله لانگ در نقش همسر بروس لی، لیندا لی کادول ساخته شده است. ضبط این سریال که در کشورهای چین، هنگ کنگ، ماکائو، آمریکا، ایتالیا و تایلند، بیش از 9 ماه طول کشید، هزینه ای بالغ بر 50 میلیون یوان (7.3 میلیون دلار آمریکا) دربرداشت. دختر بروس، شانون لی، مدیر اجرایی این سریال است

دنی چان بازیگر نقش بروسلی در مورد این سریال می گوید: من فکر می کنم مهم ترین فایده این سریال، تغییر دیدگاه ذهنی مردم نسبت به مردی است که با نام بروس لی می شناسیم. همه ما فقط سمت قدرتمند بروس لی را می بینیم. او واقعا فردی قوی بود. فیلم هایش واقعا جذاب بود اما با دیدن فیلم هایش نمیتوانید بفهمید که او در زندگی چه رنج هایی کشیده و با چه سختی ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است. من فکر می کنم این سریال جزییات خوبی از داستان زندگی او و ابعادی از آن که مردم نمیدانسته اند را به تصویر می کشد. دنی چان اضافه می کند: این سریال همچنین یک حقیقت خیلی جالب را نشان می دهد که بروس از سوسک می ترسیده.

این هنرپیشه ی 33 ساله نه تنها شباهت عجیبی به بروس لی دارد بلکه مانند او یک رقاص ماهر هم هست. ولی برخلاف بروس، دنی هرگز یک رزمیکار نیست و فقط تمریناتی برای صحنه های رزمی فیلم های کونگ فو هاستل و فوتبال شائولین داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد