خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

استاد فیروز قهرمانی

http://sifughahremani1.persiangig.com/image/1360/Copy%20of%20a1%20%284%29.jpg


فیروز قهرمانی در سال 1339 در تهران متولد و از سن 13 سالگی با تمرین کاراته و تکواندو وارد عرصه ورزشهای رزمی شدند . در سال 1356 زیر نظر ابراهیم میرزایی بنیانگذار کونگ فو توآ را در سالن "تاج بانوان" (سالن ورزشی حجاب کنونی)  آغاز کرد . وی سپس از سال 1359 به فراگیری کونگ فو شائولین نزد استاد قدرت الله تک روستایی پرداخت و پس از 5 سال فراگیری تصمیم گرفت برای تکمیل آموزه های خود نزد استاد "جان یی" (JOHN  YEE) از استادان بنام کونگ فو شائولین در کالیفرنیا برود .

در راه سفر به آمریکا اجبارا باید مدت کوتاهی در کشور آلمان اقامت می کرد. وی در یکی از باشگاههای رزمی آلمان با سبک وینگ چون کونگ فو روبرو شد و با توجه به اینکه اطلاعاتی درباره وینگ چون داشت با اشتیاق در کلاس آموزشی شرکت کرد . وی که تصور نمی کرد یکی از بزرگترین مراکز آموزش وینگ چون در جهان را در آنجا ببیند تصمیم گرفت بجای کونگ فو شائولین ، وینگ چون را فرابگیرد . 

وی از سال 1987 میلادی فراگیری وینگ چون را زیر نظر سی فو کرنشپشت (KERNSPECHT) و استاد لئونگ تینگ (LEONG TING) شروع کرد و در سال 1991 با اخذ رتبه " یک تکنسین" و در سال 1993 رتبه "دو تکنسینی" و اخذ لقب "سی فو" ، نمایندگی رسمی و انحصاری این سبک را از سازمان جهانی برای بنیانگذاری سبک وینگ چون در ایران اخذ کرد .

 ایشان پس از بنیانگذاری وینگ چون در ایران ، از سال 2007 میلادی جهت ارتقاء تواناییها و مهارتهای خود نزد استاد "لو من کام " که برادرزاده استاد بزرگ "ایپ من" میباشند به فراگیری فنون پیشرفته تر و کاربرد سلاحهای مخصوص رزمی پرداختند و از سال 2008 میلادی با ابداع سبک "وو وای تائو" با مجوز استاد " لو من کام " عملا به جمع صاحبان سبک در هنرهای رزمی پیوستند و اکنون مدت 4 سال است که این سبک را در ایران بنیانگذاری کرده و آموزش میدهند .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد