X
تبلیغات
نماشا
رایتل
1391,11,09

به چه مقدار ورزش نیازمندیم؟

http://s2.picofile.com/file/7636331612/%D8%A8%D9%87_%DA%86%D9%87_%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4_%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%85%D8%9F.jpg

هفت نکته در انتخاب رنگ بخش های مختلف منزلاکثر افراد سالم باید حدود ۳۰ دقیقه برای پنج بار در هفته فعالیت هایی مانند تند راه رفتن انجام دهند. همچنین علاوه بر آن، فعالیت های سبکی مانند انجام امور باغبانی یا کمک در تمیز کردن خانه، برای زمانی حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و ۲ تا ۳ روز در هفته، توصیه می شود.

این تمرین ها برای کمک به کم کردن خطر فشارخون بالا، سکته مغزی، بیماریهای عروقی، دیابت نوع ۲، سرطان روده بزرگ و پوکی استخوان بسیار موثرند. همچنین این تمرین ها، باعث کاهش از دست دادن طبیعی توده عضلانی می شوند و از اضافه وزن شما در دهه های سوم، چهارم و پنجم زندگی تان، جلوگیری می کنند.
 اگر سعی دارید لاغر شوید فعالیت بیشتر، بهتر است. یک ساعت یا ۹۰ دقیقه تمرین آرام یا یک الی دو ساعت فعالیت تند مانند دویدن، ورزش های ایروبیک شدید یا دوچرخه سواری با سرعت زیاد، ایده آل است. هر چند اگر نمی توانید چنین فعالیت هایی انجام دهید، بهتر است بدون فعالیت نمانید و هر چه در توان شماست، انجام دهید. ۳۰ دقیقه یا بیشتر تمرین، در اکثر روزهای هفته بهتر از تمرین های سخت آخر هفته هاست که فقط یک یا دو بار در هفته انجام می شوند.
 اگر از آن دسته افرادی هستید که از رفتن به باشگاه و کار با تردمیل لذت نمی برید، فعالیتی را انتخاب کنید که بتوانید در مدت زمانی حدود ۱۰ تا ۳۰ دقیقه و بیشتر، توسط آن ضربان قلب خود را افزایش دهید. این فعالیت می تواند رقصیدن، تنیس بازی کردن، هیزم شکستن یا انجام کارهای خانه یا باغ به صورت سریع باشد.
 با جدی گرفتن توصیه هایی که در این مطلب اشاره شده، سلامتی خود را در سال های آینده زندگی تان افزایش دهید.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد