X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل
1391,11,09

۵ ورزش پیشنهادی برای رفع تورم

http://s3.picofile.com/file/7636339993/%DB%B5_%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%B1%D9%81%D8%B9_%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85.jpg

در کنار توصیه های طبی و تغذیه ای معمولا پزشکان توصیه های ورزشی هم می کنند؛ مثلا:

 ۱) سرپا جلوی یک پنجره یا هوای آزاد بایستید و در حالی که به دوردست نگاه می کنید، دست ها را عقب ببرید تا قفسه سینه تان باز شود و برای یک دقیقه نفس عمیق بکشید.

2) دست های تان را از هم باز کنید. یکی از زانوها را تا جایی که می توانید بالا بیاورید و به سینه نزدیک کنید و یک دقیقه در این حالت بمانید. برای پای دیگر هم همین کار را تکرار کنید.
 ۳) سرپا بایستید. یک پا را لبه پله قرار دهید؛ به طوری که فقط پنجه روی پله باشد و پاشنه بالاتر قرار بگیرد. پای دیگرتان را پشت پایی که روی پله است، قفل کنید و خودتان را تا جای ممکن بالا بکشید. بعد به حالت طبیعی اول برگردید و این بار پاشنه تان را که زیر آن چیزی نیست، پایین تر از بلندی پله بیاورید. این کار را روی هر پا ۲۰ مرتبه تکرار کنید.
 ۴) روی یک صندلی بنشینید و یک توپ تنیس را زیر کف پای تان گذاشته و بدون آنکه به آن فشار بیاورید، آن را حرکت بدهید و بچرخانید. این حرکت را برای هر پا، لااقل به مدت یک دقیقه در هر روز انجام دهید.
 ۵) روی زمین بنشینید و پاهای تان را بکشید. دست ها را دو طرف خود روی زمین بگذارید. بعد به مدت یک دقیقه سرپنجه ها را تا جای ممکن به سمت خود بکشید. این تمرین را برای یک دقیقه در هر روز انجام دهید.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد