X
تبلیغات
نماشا
رایتل
1391,11,09

تمرینی برای تقویت عضلات کمر

http://s3.picofile.com/file/7636344294/%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA_%D8%B9%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%AA_%DA%A9%D9%85%D8%B1.jpg

به پشت دراز بکشید در حالی که کف پاها را روی زمین قرار می دهید، زانوها را خم کنید.
 حال مچ پاها را در دست بگیرید.
 اگر انجام این کار سخت است دست ها را در حالی که کف دست رو به زمین است در امتداد بدن باز کنید.
 هوا را از بینی به درون کشیده و همزمان نشیمنگاه را تا جایی که می توانید از زمین بلند کنید.

مدتی در این وضعیت باقی مانده و سپس به آرامی به وضعیت اولیه بازگردید.
 انجام این حرکت در تقویت کمر مؤثر است.
 برای رفع تنش از ناحیه کمر، بالا بردن نشیمن گاه باید با دم و بازگشت به حالت اولیه با بازدم همراه باشد.
 این حرکت را ۲۶ بار و با نفس های عمیق و ممتد تکرار کنید.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد