خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

زنان نینجا، سایه های شب

http://s2.picofile.com/file/7569637311/2_1_.jpg

زنان نینجا همواره زنانی هستند متفاوت با دیگران و از نظر علم روانشناسی و قدرت جسمی و فکری در سطحی فراتر از افراد عادی و معمولی هستند و علی رغم جثه ظریف و ظاهری ساده و آرام، قدرت زیادی برای نفوذ در درون افراد و راهیابی به اعماق روح و روان دشمنان دارند.

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که در این رشته به زنان (کونوایچی) بانوان نامرئی آموزش داده می شود فنون دفاع شخصی (تای جوتسو) است که آنان را قادر می سازد تحت هر شرایطی راه نجات، مبارزه و یا حتی فرار را بیابند و با استفاده از این فنون این زنان قادرند به تنهائی در مقابل چند نفر ایستادگی کنند و در واقع به علت گذراندن شرایط ویژه آموزشی در کلاس های نین جوسشتو، هیچ موضوعی چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روحی قادر به شکست دادن آنان نیست.

دانش و تجربه فرمانده و کلید موفقیت در نبرد است. (فرجی) همان طور که گفته شد این رشته تنها طریقت مبارزه و جنگیدن نیست و حتی در راه از بین بردن نقاط ضعف و روحی و جسمی و گسترش نقاط مثبت و استعدادها تلاش می کند و در واقع ماهیت این رشته به نحوی است که از هر فرد عادی می تواند موجودی فراتر از عادی بسازد.

یکی از مشخصات ویژه این هنر برای بانوان خودباوری و کشف استعدادهای پنهان مانده در درون آنهاست. در هنرهای رزمی نین جوتسو جدا از فضیلت باطن، به نمود و تجلی آن در برخورد و رفتار با دیگران نیز اهمیت داده می شود و در این باره بیش از همه بر فروتنی تأکید بسیار شده است.

البته نباید فراموش کرد فروتنی ورزشکاران نباید ذلت به همراه داشته باشد بلکه هر چیزی مرزی دارد و نباید به خود اجازه داد با شخصیت و روح یک نینجا حتی به صورت شوخی بازی کرد. (ورزش، قدرت، فروتنی( به یک نینجای واقعی همیشه تعلیم داده می شود که فراموش نکند. باید که همواره چون نخستین دیدار، با دیگران فروتن بود.

آموزش برای بانوان قرن حاضر در شرایط فعلی نسب به گذشته خیلی سخت تر شده ولی امروزه آنان با تلاشی مداوم و خستگی ناپذیر به همراه از خودگذشتگی، مانند جویباری به مسیر خود ادامه می دهند.

همه ساله در خارج و داخل کشور مسابقات جذابی هم چون پرتاب شواریکن (ستاره نینجا) فوکیای جوتسو، کاتا و انواع کومیته در تمامی رده های سنی تحت نظارت فدراسیون برگزار می گردد.

عبور از موانع با حرکاتی آکروباتیکی، شرکت در شیندوشیکای (اردوهای) کوتاه مدت، اجرای تمرینات سخت، استفاده از انواع سلاح های سنتی و پیشرفته و مدرن برای بانوان و هم چنین برگزاری مسابقات کتبی و انواع رقابت های مقاله نویسی و خاطره نویسی این ورزش را از سایر ورزش ها جدا ساخته است. هر نینجا خود را با خانواده می بیند و در تمرینات خود فریاد می زند (اتحاد باعث قدرت است)

همیشه هنر دشمنی دارد به نام جهالت.

یکی از تکنیک های تای جوتسو کیو ۸ کمربند زرد نین جوتسو (نینجا) (کوکی شیندن ریو)

بانوان نین جوتسو نیک رفتاری و فروتنی را راز محبوبیت در میان مردم می داند و سعی می کند تفکر و ذهن خود را پاک ساخته و قلبی استوار و محکم پرورش دهند.

قسمتی از کتاب آموزشی رازهای نهفته نینجا و کتاب کونوایچی نینجا (زنان سایه) به تألیف: اکبر فرجی، بنیان گذار و مؤسس بوجین کان دوجو نینجا هنرهای رزمی نین جوتسو در ایران فدراسیون ورزش های رزمی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد