خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

گودرزی: امیدوارم مردم ایران نقره‌ام را بپذیرند

 


کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک 2012 لندن به تمجید از حریف آمریکایی‌اش پرداخت و ابراز امیدواری کرد مردم ایران مدال نقره‌اش در این رقابت‌ها را از وی بپذیرند.


 صادق گودرزی پس از کسب مدال نقره المپیک 2012 لندن ضمن بیان مطلب فوق گفت: من در مرحله گروهی کشتی‌گیرانی را شکست دادم که در دوره‌های گذشته به مقام نایب قهرمانی و سومی المپیک دست یافته بودند.


وی اضافه کرد: خدا را شکر توانستم با توجه به حریفان قدرتمندی که داشتم به فینال برسم. برابر کشتی‌گیر آمریکایی هم خیلی تلاش کردم تا برنده شوم اما فکر می‌کنم حریفم بهتر بود و در نهایت برنده شد.


کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک 2012 لندن همچنین خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم ایران این مدال نقره را هم از من قبول کنند، چرا که در طول این مسابقات تمام تلاشم را برای خوشحالی آنها به کار بستم.


گودرزی در مورد آینده‌اش نیز گفت: در چهار سال گذشته تمام وقتم را به کشتی و موفقیت در المپیک اختصاص دادم و در حال حاضر می‌خواهم به کارهای عقب افتاده دیگر برسم. اگر صلاح باشد، پس از رسیدگی به امور شخصی دوباره کشتی خواهم گرفت.

یوسف کرمی باخت و حذف شد

 


در مرحله شانس مجدد یوسف کرمی با باخت برابر نماینده میزبان از دور رقابتها حذف شد.

 بعد از راه یابی نماینده اسپانیا به فینال یوسف کرمی نماینده وزن منهای 80 این شانس را پیدا کرد تا در رپشاژ شانس خود را برای کسب مدال برنز بیازماید و به مصاف لوتالو محمد از کشور میزبان برود.در راند اول یوسف کرمی یک امتیاز عقب افتاد و در نهایت 5 بر 1لوتالو جلو افتاد.در راند دوم یوسف ابتدا به اداره مبارزه پرداخت و توانست با نتیجه 6 بر 5 این راند را به نفع خود تمام کند.در راند سوم لوتالو 3 امتیاز گرفت و 9 بر 6 جلو افتاد و در ادامه نماینده کشورمان 11 بر 7 نتیجه را واگذار و از دور رقابتها حذف شد.

مراسم استقبال مردم اندیمشک از سعید عبدولی

مراسم استقبال مردم اندیمشک از پهلوان کشتی فرنگی کشور سعید عبدولی کشتی گیر فرنگی مسابقات المپیک 2012 لندن بعدازظهر  پنجشنبه19مرداد در فرودگاه دزفول برگزار شد.



ادامه مطلب ...

اقری معتمد: مردم مرا ببخشند

 


عضو تیم ملی تکواندو ایران در سی امین دوره بازیهای المپیک پس از کسب عنوان دومی این رقابتها گفت: مردم برایم خیلی دعا کردند اما نتوانستم مدال طلا بگیرم.

 محمد باقری معتمد پس از مبارزه در فینال رقابتهای وزن 68 کیلوگرم تکواندو بازیهای المپیک که بامداد امروز جمعه در سالن اکسل برگزار شد و به نایب قهرمانی وی انجامید ضمن بیان این مطلب افزود: می دانم که در شب قدر مردم مرا خیلی دعا کردند اما باید مرا ببخشند که نتوانستم مدال بگیرم.وی با بیان اینکه حریفانش عنوان دار بودند و او توانست تا فینال همه آنها را شکست دهد در مورد دلایل شکستش برابر حریف ترکیه ای گفت: انگار سرنوشت مدال طلای من به این حریف ترکیه ای بسته شده است. او گربه سیاهم شده و چندین بار است که به این تکواندوکار ترکیه ای می بازم.معتمد خاطرنشان کرد: با اینکه این حریف ترک را در رقابتهای جهانی بردم اما در بقیه مسابقات همیشه به او باخته ام. باید تمریناتم را افزایش دهم تا در آینده بتوانم به پیروزی و موفقیت بیشتری دست پیدا کنم.

معتمد به نقره رضایت داد

 

محمد باقری معتمد در بازی فینال وزن منهای 68 با شکست از نماینده ترکیه به نشان نقره قناعت کرد.

در روز دوم از رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک لندن محمد باقری معتمد نماینده وزن دوم المپیکی (منهای 68 کیلو گرم) در حالی در سالن اکسل به مصاف رقبای خود رفت که تا حدودی نسبت به یوسف کرمی در وزن سوم از قرعه بهتری برخوردار بود.
نماینده وزن دوم کشورمان توانست بعد از غلبه بر حریفانی از کشورهای آفریقای مرکزی،افغانستان و برزیل پای در مبارزه نهایی بگذارد و برابر سروت تزگل ترکیه ای قرار گیرد که با شکست حریفانی از کشورهای آمریکا،اوکراین و میزبان به فینال رسیده بود.

در مسابقه فینال وزن منهای 68 کیلو گرم مردان محمد باقری معتمد در راند اول یک امتیاز از حریف ترکیه ای گرفت و پیش افتاد ولی در ادامه نماینده ترکیه هم یک امتیاز گرفت تا در راند اول مساوی شوند اما در راند دوم هر دو تکواندو کار همزمان ضربه زدند و امتیاز گرفتند تا 2 بر 2 شوند ولی بعد از ردو بدل شدن چند ضربه حریف ترک 5 بر 3 جلو افتاد و این نتیجه تا پایان راند باقی ماند. در راند سوم معتمد که نتیجه را باخته می دید برای برد روی شیاپچانگ آمد معتمد در این راند یک امتیاز گرفت تا نتیجه 5 بر 4 شود و با اخطاری که گرفت نماینده ترکیه را 6 امتیازی کرد و به رغم گرفتن امتیاز 5  در خاتمه نتیجه را واگذار و به نشان نقره قناعت کرد.

در این وزن نمایندگان افغانستان و آمریکا با غلبه بر حریفان خود از کشورهای برزیل و انگلستان موفق به کسب مدال برنز مشترک شدند.

درخواست‌های پدر و مادر سعید عبدولی

http://www.aftabnews.ir/images/docs/000166/n00166759-r-b-000.jpg


باختن همیشه تلخ است، ولی تلخی‌اش اگر با ناداوری باشد بیشتر است. سعید عبدولی به قصد شکار طلای المپیک راهی لندن شده بود. همه چیز خوب پیش می‌رفت و امیدها هر لحظه به طلایی شدن او بیشتر می‌شد تا وقتی که داور، سوت آغاز مسابقه سعید با کشتی گیر فرانسوی را به صدا در آورد.

ادامه مطلب ...