خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

درباره مولتی کامبت


http://wmco.ir/pe/images/stories/1/9.jpg


مقدمه


برای آنکه بزرگ باشی، نخست کوچک باش (سوسای اویاما)
جهان در حال تکامل است.عمر ما آنقدر طولانی نیست که مسیر زندگی را یک بار برای کسب تجربه بپیماییم و بار دیگر برای به کار بردن تجربه ها در زندگی، یا باید دل به دریا زده و با هراس قدم در جاده زندگی بگذاری، مسیری که در طول آن نه راهنمایی حضور دارد و نه چراغی و باید ابتدا خود را به چراغ روشن آگاهی مجهز نمایی و سپس با ایمان و اطمینان پا در راه بگذاری.
انسانها هر روز در حرفه و فن خود نسبت به روز گذشته یک گام به جلوتر برداشته اند. در گذشته سبکهای رزمی از شمار انگشتان دست تجاوز نمی کرد، کم کم بزرگان و اساتید بزرگ رزمی چون مرحوم سوسای اویاما تحولات جدید و عظیمی در دنیای مبارزات رزمی بوجود آوردند.
ادامه مطلب ...

فلسفه دفاع شخصی چیست؟


http://www.kooolak.com/wp-content/uploads/1240317387.jpg

دفاع شخصی عنوانی است که بصورت عام به تمام ورزشهای رزمی در همه کشورهای جهان میتواند اطلاق شود. به واقع هر یک از ورزشهای رزمی نوعی دفاع شخصی محسوب می شوند، زیرا فلسفه وجودی این ورزشها، برتری و پیروزی کاربر هر یک از سبکهای رزمی، در دفاع از خود و یک مبارزه بی سلاح بوده و به تدریج و در گذر زمان،به جهت مجهز شدن مهاجمین به انواع وسایل کشنده، از وسایلی به جهت دفاع و تهاجم در این ورزشها استفاده شد که امروزه به آنها سلاحهای سرد گفته می شود.
ادامه مطلب ...

ریچارد باستیلو

ریچارد باستیلو

او در 8سالگی کار رزمی را با جودو آغاز کرد ودر سن 12 سالگی به بوکس روی آورد سپس در 24 سالگی در یک تورنومنت با بروسلی و ورزش جذاب جیت کاندو آشنا شد و همزمان با تمرین نزد استاد به ورزشهای دیگر نظیر اسکریما و موی تای و چوچیتسو پرداخت ایشان می گوید اولین بار که بوسلی را دیدم حیرت زده قدرت فیزیکی و سرعت انفجار ایش شدم سه سال بعد با اینو سایتو آشنا شده و چنذین سال با ایشان همکاری کرد ولی همیشه خود را شاگرد بروسلی و سبک جیت کاندو می داند و در حال حاضر از اساتید بنام این سبک بوده و فعالیت دارد

ریچارد موریس اسطوره جوجیتسو

ریچارد موریس اسطوره جوجیتسو

یکی از اسطوره های زنده در زمینه ورزشهای رزمی امروزی است ، Söke ریچارد موریس م. وی بیش از 50 سال از عمر خود را به جنبه های مختلف هنرهای رزمی اختصاص داده شده. او بنیانگذار Jiu Jitsu بین المللی ، قطب حرفه ای Jiu Jitsu است. او همچنین بنیانگذار فدراسیون جهانی Kobudo.

او بالاترین رتبه "10th دن Jiu Jitsu در خارج از ژاپن است و پیشگام در Popularized Jiu Jitsu در بیش از 50 کشور جهان است. موریس Söke در سفر به تمام دنیا به مدت بیش از سه دهه که آغا ز کننده توسعه جودو مدرن در اسکاندیناوی و بسیاری ازکشورهای دیگر از جمله هندوستان می باشد

موریس یکی از مهم ترین و مورد احترامترین استادان Jiu Jitsu در جهان است و در حال حاضر جشن 71 سالگی تولد خود را جشن گرفته است.

جیسون استاتهام (هنر پیشه رزمی )

جیسون استاتهام (هنر پیشه رزمی )

تاریخ و محل تولد:

12 سپتامبر 1972 در لندن انگلستان

نام مستعار: Jay

قد: 1.78

او در غواصی رکورد دار است تیم او 12 ساعت در مسابقات 1992 در زیر آب ماندند او همچنین یکی از خوش تیپ ترین بازیگرها می باشد و در فروشگاه بلک مارکت یک مانکن بود او در فیلم های زیادی بازی کرده جالب اس بدانید در فیلم هایی چون Snath (2000 و Turn It Up (2000 با براد پیت و دنیس فارینا همبازی بوده او همچنین با دیگر بازیگرهای معروف چون جت لی وینی جونز و... همبازی بوده است او خیلی زود خود را در سینمای هالیوود نشان داد و معروف ترین فیلم های او فیلم ترنسپورتر 2 در سال 2002 و ترنسپورتر 3 در سال 2008 است .

ادامه مطلب ...

ونگ فی هونگ (حامی مستضعفین وفقرا)

ونگ فی هونگ (حامی مستضعفین وفقرا)

ونگ فی هونگ به حمایت از مستضعفین و فقرا مشهور است .

ونگ فی هونگ در سال 1847 در فوشان چین متولد شد و در سال 1924 بصورت طبیعی وفات یافت.

خدمات او در سبک هونگ گار مدرن بی همتاست ، به جرات می توان او را به عنوان پدر هنرهای رزمی مدرن شناخت.

ونگ کای ینگ پدر ونگ فی هونگ یک دکتر و یک استاد بزرگ هنرهای رزمی بود.

ادامه مطلب ...