خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

آیا می توان در دوران بارداری ورزش کرد؟


در جواب این سؤال باید گفت که اگر همه چیز به طور طبیعی و مناسب در طول بارداری پیش رود، شما می توانید تقریباً تمام ورزشهایی که پیش از حاملگی می کردید را ادامه دهید. اما اگر پیش از حاملگی ورزش نمی کردید، هم اکنون زمان آن است که شروع کنید.

ادامه مطلب ...

هنر رزمی دایتوریو

 

دایتوریو را به عنوان یکی از بهترین راههای دفاع شخصی و برای دفع حملات ناگهانی می شناسند نه برای زدن ضربه و یا به عبارتی آغاز تهاجم در دایتوریو هیچ گونه مسابقه مبارزه ای دیده نمی شود. صنعت مشخصه این رشته به ترکیب کامل فنون این سبک از هنرهای رزمی دیگری همچون Budo و به خصوص Ono-haitto-ryu برمی گردد. این هنر رزمی تنها یک راه مناسب برای دفاع شخصی محسوب نمی شود بلکه ذهن و بدن را در حالتی متعادل و متوازن نگاه داشته به فرد انضباط شخصی می آموزد و روح او را پرورش می دهد به طوریکه فرد می تواند در تقابل با دنیا موفقتر عمل نماید.

ادامه مطلب ...

مادر اصلی تکنیک های ایکیدودایتو ریو آیکی ...

 

مادر اصلی تکنیک های ایکیدودایتو ریو آیکی جوجیتسو یا به اختصار دایتو ریو هست



تو تاپیک هنرهای رزمی درباره هاپیکدو و ایکیدو صحبت شده؛ مادر اصلی تکنیک های ایکیدو , دایتو ریو آیکی جوجیتسو یا به اختصار دایتو ریو هست ؛ هاپیکدو با اینکه هنر ترکیبی هست ولی اکثر افراد بر این نتیجه هستن که اساس اون نگرش کره ای به تکنیک های دایتو ریو هست و توسط شخصی کره ای که بعد از جنگ جهانی 2 به کره بر میگرده ابداع شده .
ادامه مطلب ...

زندگینامه کانکن تویاما




استاد بزرگ هنرهای رزمی یعنی کانکن تویاما در شهر شوری اُکیناوا و به سال 1888 متولد شد. نام اولیه او کانکن اُیادوماری بود و در یک خانواده اصیل، ملاک و ثروتمند متولد شد. در سال 1897 و در نُه سالگی آموزش رسمی خود را شروع کرد. اولین استاد او ایتاراشیکی (Itarashiki) بود و بعداً تحت تعلیمات استاد ایتوسو قرار گرفت تا اینکه ایتوسو سن‌سی در سال 1915 فوت نمود.

ادامه مطلب ...

زندگینامه کِنِی مابونی




کِنِی مابونی در 13 فوریه سال 1918 در شوری اُکیناوا به دنیا آمد. او اولین فرزند از سه فرزند استاد کنوا مابونی، پایه گذار شیتوریو کاراته‌دو است. وی در همان دوران کودکی نزد پدرش تمرینات کاراته را شروع کرد.

ادامه مطلب ...