خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

علایم داوری در مسابقات جوجیتسو JJIF

علایم داوری در مسابقات جوجیتسو JJIF 

 

      Hajime (1     ( هاجیمه ) شروع مسابقه :

داوروسط بین دو شرکت کننده قرار می گیرد و با نزدیک کردن دو دست به همدیگر هاجیمه را اعلام میکند .صدا باید قوی و به صورت محکم باشد.

ادامه مطلب ...

تاتسو شیما بوکو(بنیانگزار سبک ایشین ریو )

تاتسو شیما بوکو(بنیانگزار سبک ایشین ریو )

هنر رزمی ایشین ریو کاراته دو از کاملترین وقویترین سبکهای موجود کاراته در جهان است بنیانگزار سبک ایشین ریو در جهان کانچو(تاتسو شیما بوکو) در سال ۱۹۰۸

در یکی از جزایر ژاپن بنام (اوکینا وا) بدنیا آمد او از سن هشت سالگی کاراته را شروع کرد وبرای فراگیری آن با پای پیاده به دوازده کیلومتری محل سکونتش می رفت تا از عموی خود کاراته بیآموزد وی مدت چهار سال نزد عمویش تعلیم گرفت. او قبل از تمرینات روزانه بهمراه دیگر شاگردان موظف بودند نظافت وکارهای دیگر محل تمرین(دوجو) را بعنوان یکی از وظایف انجام بدهند.

ادامه مطلب ...

کازو یوشی ایشی

کازو یوشی ایشی

کانچو "کازو یوشی ایشی" ، تمرینات کاراته اش را در سال 1969 زیر نظر استاد کانچو "هیدوکی آشی هارا" در شیکوکو ژاپن شروع کرد .

از سال 1980 موفق شد باشگاه¬های خود را در شهرهای : اوزاکا ، کوجه ، نارا ، کیوتو، اوکایاما ، هی مجی و ساکای باز کند و رهبر تمام باشگاه¬های آشی¬هارا و کیوکوشین در غرب ژاپن در منطقه" آنان سای" باشد .

ادامه مطلب ...

توشیرو سوگا

توشیرو سوگا

استاد متولد 1950 درژاپن می باشدجودورا در 15 سالگی در توکیو در باشگاه نیروی پلیس شروع کرد در سن 17 سالگی (1968) ، با رهنمودهای پدرش آی کی دو در Aikikai در باشگاه Hombu درتوکیوآغاز کرد. برای یک سال و نیم تحت تدریس روزانه موریهه اوشیبا بود

ادامه مطلب ...

استاد بزرگ هان جون دو

استاد بزرگ هان جون دو

در 1965 اولین قدم او در یکی از بهترین هنرهای رزمی می باشد , هاپکیدو , در محل زندگی خود زیر نظر استاد می یانگ یون جون (myung yoon coun) تعلیم می دید - 1967 موفق به گرفتن اولین کمربند مشکی توسط استاد لی (Lee) – 1969 گرفتن کمربند مشکی دان 2 از استاد لی

ادامه مطلب ...

تعادل انسان و کاربرد آن در رشته های رزمی

تعادل انسان و کاربرد آن در رشته های رزمی

آنچه که مدتهاست سعی می کنند برتری و تکامل انسان را بر آن بنا نهند، در واقع دقیقاً همان نقاط ضعف و عدم تکامل اوست. متاسفانه همواره نیز سعی گردیده است تا با تخریب و سخیف خواندن نظرات دانشمندانی که با دلایل علمی بویژه در علوم پایه و علوم پزشکی تلاش داشته اند این نقاط ضعف بسیار فاحش را به ما بنمایانند، انسانها را از شناخت واقعیات خود دور سازند.

ادامه مطلب ...